FAQ

brokisglass

Z čeho vzniká materiál BROKISGLASS

Materiál BROKISGLASS vzniká jako vedlejší produkt při výrobě Sklárny Janštejně, kde se vyrábí osvětlovací technika. Je vyroben ze střepů prvotřídní skleněné hmoty a zbytků vyfouklých částí z výroby, které by se běžně skládkovaly.

Co je to upcyklace?

Upcyklace je proces, kdy se odpadový materiál (surovina) přeměňuje na nové produkty, či materiály. V případě BROKISGLASS je to proces upcyklace střepů, které by se běžně skládkovaly.Tento plnohodnotný materiál je přetvořen v BROKISGLASS, který má využití pro architekturu, stavitelství, interiérový a produktový design. Vznikl tak produkt, který pomáhá zlepšovat hodnotu životního prostředí.

Kde si mohu materiál BROKISGLASS prohlédnout

Materiál BROKISGLASS si můžete prohlédnout přímo u nás ve Sklárně Janštejn, kde materiál vzniká. Po celém světě máme síť obchodních partnerů, kteří vám také rádi náš materiál představí. Napište nám a můžeme vám zaslat vzorky materiálu BROKISGLASS.

Jaká je cena materiálu BROKISGLASS?

Cena materiálu se vždy odvíjí podle specifikace jednotlivých klientů. Napište nám a my vám vytvoříme cenovou kalkulaci na míru.

Proč je materiál BROKISGLASS tak ekologický?

Materiál BROKISGLASS vzniká upcyklací skleněných střepů, čímž přispívají k významné redukci zbytkového skla, které by se v běžně skládkovalo. Takto naše společnost přispívá k vytváření zdravých vztahů mezi přírodou a lidskou společností.

Prodejní síť

Bližší informace je možné nalézt v sekci CONTACTS na brokisglass.cz

proces prodeje

Clení

V případě mimoevropských států jsou k objednávce připočítávány náklady ve výši 25 EUR.

Cena dopravy

Cena dopravy je kalkulována case by case.

Cena balení

Cena balení se pohybuje mezi 5-10 % z ceny objednávky. Zahrnuje bezpečné balení objednaných panelů/produktů ve vztahu k rozměru, množství, finálnímu místu určení.

Součástí ceny jsou speciální palety přizpůsobené pro bezpečnou přepravu skla příp. dřevěné bedny spolu s výplňovým materiálem v podobě SealedAir pěny.

Co je číslo bgCS/referenční čílo objednávky a kde ho nalézt

Jedná se o unikátní číslo, které bylo Vaší objednávce v době zaevidování do systému přiřazeno. Číslo bgCS je důležité při emailové, ale i telefonické komunikaci. Jeho znalost usnadní a značně urychlí vyřízení všech příchozích požadavků. Je možné ho dohledat v předmětu emailu s Potvrzením Nabídky, potažmo objednávky příp. v přiložených dokumentech v pravém horním rohu. V případě vyzvednutí zboží není bez jeho znalosti možné zboží ze skladu vydat.

Jaké fotografie potřebujeme v případě poškození při přepravě?

Abychom mohli zboží reklamovat u dopravce, potřebujeme fotografii doručeného zboží na paletě, foto poškození obalu a foto poškozeného zboží. Dostatečná fotodokumentace musí být součástí řádně vyplněného reklamačního formuláře. Bez těchto podkladů nemůže být zahájeno reklamační řízení.

Je-li zboží námi doručeno např. jen do Itálie a pak dále přepravováno do mimoevropských zemí, je nutné zboží zkontrolovat v tomto meziskladu a řádně nafotit balení. BROKISGLASS není zodpovědný za další přepravu, kterou si zajišťuje klient. V případě reklamace budeme vyžadovat fotografie balení a poškození zboží z tohoto meziskladu, jinak nebude reklamace uznána.

Reklamace – poškození během přepravy

1. Pokud je obal viditelně poškozený a Vy předpokládáte, že zboží uvnitř je poškozeno také, máte právo zásilku odmítnout.

2. Pokud je obal očividně poškozený, ale stav zboží není zvenčí rozeznatelný, nebo pokud je zboží zjevně rozbité, můžete zásilku přijmout, ale musíte popsat škodu v poznámce v potvrzení o převzetí.

3. Pokud je obal v dobrém stavu, máte stále nárok na reklamaci i v případě škody objevené až po řidičově odjezdu. Je důležité nás informovat maximálně do 5 dní od převzetí zásilky, jinak, vzhledem ke sjednaným podmínkám, nemůžeme o reklamaci s dopravní společností jednat. Reklamace podané po této pětidenní lhůtě nebudou brány v potaz.

Přečtěte si pozorně Obchodní podmínky BROKISGLASS, které jsou ke stažení na webových stránkách www.brokisglass.cz.

Reklamace

Pro zahájení procesu reklamace je třeba nás s veškerými podrobnostmi neprodleně kontaktovat na emailové adrese info@brokisglass.cz. Před kontaktem si prosím prvně prostudujte unikátní znaky materiálu. Znaky zde uvedené odkazují na jedinečnost materiálu a nejsou tak považovány za uznatelné.

Platební podmínky

Jelikož se jedná o čistě zakázkovou výrobu je vyžadována platba předem a to do 5 dní od obdržená Potvrzení objednávky a Zálohové faktury.

Dodací Termíny

Závisí na povaze/komplikovanosti a objemu zakázky. Standardně se jedná o 4 – 6 týdnů. Předběžné datum EXD, neboli ex-factory date/termín dokončení objednávky (její připravenost k vyzvednutí v případě Incoterms FCA či přímo odeslání je známo už v době potvrzení objednávky. Uvedeno je v horním rohu Potvrzení objednávky. Naší snahou je vyhovět potřebám zákazníka, tedy v případě potřeby rychlejšího vyřízení Vaší objednávky nás neváhejte kontaktovat.

Obchodní podmínky

Jsou zveřejněny ve spodní části (patičce) internetových stránek brokisglass.cz.

Projekty na míru

Proměníme vaše nápady ve skutečnost. Od návrhu s použitím materiálu BROKISGLASS až po instalaci podpoříme každý krok vašeho projektu - ať už se jedná o nábytek, interiéry nebo architekturu. Kontaktujte nás ještě dnes!

kontaktní formulář

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.